Un bărbat din Adjud, județul Vrancea, s-a trezit că are de plătit 76 de milioane de euro la curent, pentru o perioadă de cinci luni.
Bărbatul susține că, a fost șocat când a văzut factura și singurul lucru la care s-a gândit a fost de unde să ia bani să o plătească.
Din fericire, se pare că a fost doar o greșeală de calcul, greșeală de care compania și-a dat seama repede și a corectat-o. Însă șocul a rămas.
Romică Păduraru este proprietarul unei pizzerii și al unei brutării din Adjud. Acesta susține că, pentru factura la curent, în mod normal, nu plătea mai mult de 1.000 de lei pe lună. Însă, la sfârșitul lunii trecute, bărbatul a avut parte de o mare surpriză.
”În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus…cum ar veni le-au stornat”, povestește bărbatul.
Compania de furnizare a energiei a identificat greșeala, astfel încât a emis o nouă factură.
”Șocul e când le vezi. Sumele alea. Mi se pare că cei care emit facturile astea fac abuz în serviciu și neglijență. Mi se pare urât din punct de vedere emoțional, oamenii suferă un șoc. Vă dați seama că mi s-a ridicat glicemia cred că la 400 când am văzut așa ceva și am rămas șocat, pentru că mă gândeam de unde să fac rost de bani”, spune bărbatul.
Reprezentanții companiei susțin că este vorba despre o situație punctuală și că regretă eroarea.
”Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă.
Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime”, a precizat compania.