Acasă Opinie Festivalul ”Arad Open Air”, sau ”AOA” și strămutarea cenzurii, mârlănelii, derizoriului, mediocrității și a incompetenței crase, de la un proprietar la altul

Festivalul ”Arad Open Air”, sau ”AOA” și strămutarea cenzurii, mârlănelii, derizoriului, mediocrității și a incompetenței crase, de la un proprietar la altul

0
0
58

Festivalul ”Arad Open Air”, sau ”AOA” și strămutarea cenzurii, mârlănelii, derizoriului, mediocrității și a incompetenței crase, de la un proprietar la altul.

Că, din motive pe care le putem bănui, AOA nu suportă critica, că, cenzura discreționar unilaterală, e un modus operandi pe pagina de facebook a festivalului, atunci când ai ”impertinența” să îți postezi deschis și decent părerea pe pagina mediocrilor cu pretenții de organizatori, o știm deja încă de anul trecut, atunci când, scriam pe larg despre apucăturile dictatorial mediocre, ale ”liberalului” Glad Varga.

Că, am fost din nou blocați pe pagina așa zisului festival, doar pentru că am avut impertinența de a fi critici și a nu alege să pupăm scârbavnic mediocritatea cu care noul proprietar a ales în ciuda promisiunilor, să gestioneze așa zisa tranziție spre un festival de ”nivel internațional”, ne miră și ne miră, pentru că, perpetuarea acelorași apucături de sorginte mai degrabă din vremuri de tristă amintire, nu le fac nici cinste și nici nu constituie un motiv de speranță pentru noi, arădenii.

Că, Aradul și arădenii merită ceva mult mai bun, e evident, da, merită, dar atâta timp cât premiem și plătim pentru mediocritate și derizoriu, mediocritate și derizoriu vom primi.

Nu suntem noi în măsură să dăm sfaturi cum se administrează un festival, chiar dacă am putea, ce e cert, că nu se face prin cenzură, ignoranță și dispreț pentru festivalierul, sau potențial festivalierul plătitor. Dacă nu ești capabil să îți asumi și bunele și relele, încurajările dar mai ales critica constructivă, nu vei reuși niciodată să evoluezi, să crești, să te desprinzi de metehne păguboase, metehne care vor canaliza frustrarea și dezamăgirea insuccesului, le vei regăsi în bilete și abonamente nevândute, fără plătitori nu vei avea prestație, bani, renume, artiști pe care lumea chiar vrea să îi vadă și pentru care e și dispusă să plătescă și indiferent de cum se va numi persoana sau firma din spatele scenei, vei rostogoli păgubos, într-un etern cerc vicios, aceeași mediocritate.

Cu ”lasă că se poate și așa”, nu, nu se mai poate, nu când ești obișnuit cu un Saga, un Electric Castle, o Neversea, un UNTOLD și exemplele românești ar putea continua, căci lista numelor de succes în România, e destul de stufoasă și relevantă, chiar și pentru ignoranții ”erudiți” de la AOA.

Exact cum întreba cineva pe pagina de facebook a festivalului:

Festivalier: ”Până la urmă, Arad Open Air, ce e? E festival sau e Zilele Aradului? Că, la ce lineup aveți, pare mai degrabă Festivalul Berii. Ați promis artiști de nivel internațional și nu vedem așa ceva”.

Răspunsul nostru, pentru care am și fost blocați, ”suna” cam așa:

Critic Media: ”În primul rând, trebuie să ni se comunice, să ne lămurim, dacă AOA mai e festival, căci dacă încă își mai propune cu încăpățânare să își mențină această titulatură, cu siguranță a decăzut, devenind un festival foarte prost”.

Stimați administratori de PR ai Arad Open Air, oricât de aprigi în a modera pagina de facebook în ”avantajul” patronatului, atâta timp cât nu schimbați totul ”from scratch”, atâta timp cât continuați pe același criteriu și concept, cu aceleași mentalități comunistoide, realitatea din fața scenei nu se va schimba.

După ce un alt dubios cu pretenții de ”liberal”, ”mare” om de afaceri prin urbea Aradului, pe nume Glad Varga, făcea zdrențe, Festivalul ”Arad Open Air”, într-un mare stil și cu aroganța ”specifică” Urmașilor Brătienilor, un alt dubios potențat al Aradului, cu puternică alură de ”penal”, Ovidiu Palcu, om de afaceri, patron de ziar și aspirant la politica locală, prelua ștafeta dezastrului și își propunea să ducă AOA, pe noi culmi de progres și civilizație.

Anunțul venea acum un an pe pagina ”Glasul Aradului”, al cărui patron, Ovidiu Palcu, este și care spune cu surle, trâmbițe și marketing cu limbă de lemn, următoarele, nu foarte multe fraze:

Arad Open Air Festival își schimbă acționariatul și concurează acerb în a deveni principala capitală a muzicii electronice și de petrecere.

Noul acționariat este grupul Inteco Holding, care dă asigurări că festivalul de la Arad se va dezvolta. ”Se va investi și mai mult în acest festival, iar Aradul are posibilitatea să devină principala atracție a iubitorilor muzicii de acest gen, devenind astfel o alternativă viabilă a evenimentelor similare din țară. Vor veni la Arad artiști din toată lumea, cei mai cotați DJ ai momentului, iar locul de desfășurare al festivalului va fi extins“, a dat asigurări omul de afaceri Ovidiu Palcu.

Oare chiar așa să fie? Vor avea Aradul și arădenii un festival așa cum merită, cu un asemenea investitor?”

E suficient să ne uităm la lineup-ul din acest an și să ne dăm seama, că din păcate, am avut dreptate când scriam: ”Tusea și Junghiul la Arad Open Air, ”liberalul” Glad Varga, predă ștafeta dezastrului, spre un alt dubios potențat al Aradului, Ovidiu Palcu.”

După ce a fost amânat pe ultimul weekend înainte de începerea școlii, AOA 2024, își scurtează în acest an și durata, astfel că, în loc de 3 zile, ”festivalul” va dura, doar două. Adevărul e că, la ce lineup prezintă, nici nu ar avea cum să umple cele 3 zile ale weekendului.

Încarcă mai mult
Load More In Opinie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vezi Și

Aducere aminte a trădării, Crin Antonescu și Vasile Blaga în urmă cu 10 ani: ”Din seara asta suntem aliați, vom avea un candidat comun la președinție”

Facebook 388 X (Twitter) WhatsApp Telegram Reddit Email Aducere aminte a trădării, Crin An…