Acasă Infrastructură Drumul dintre Banat și Oltenia s-a rupt în Caraș Severin, CNAIR petecește pe DN6 la Mehadia, cozi kilometrice din cauza restricțiilor

Drumul dintre Banat și Oltenia s-a rupt în Caraș Severin, CNAIR petecește pe DN6 la Mehadia, cozi kilometrice din cauza restricțiilor

0
0
301

Se circulă îngreunat pe DN 6, în zona localității Plugova, din cauza unor fisuri la partea carosabilă. Este vorba despre aproximativ 300 de metri de drum care s-a lăsat pur și simplu și a apărut o diferență de nivel care afectează circulația rutieră. Lucrătorii de la Drumuri Naționale efectuează lucrări pentru remedierea provizorie a situației. În zonă a fost instituită restricție rutieră temporară la 30 km/h.

Precipitaţiile abundente din ultima perioadă au afectat carosabilul în mai multe zone din Caraş-Severin. Cea mai mare problemă a apărut pe DN 6, în zona localităţii Plugova. Alunecarea de teren a rupt şoseaua pe o lungime de 300 de metri. Diferenţa de nivel atinge chiar şi 30 de centimetri, iar pentru şoferi asta înseamnă un coşmar.

Fisura s-a format pe o porțiune de aproximativ 300 de metri, creându-se astfel o diferență de nivel de până la 30 de centimetri, care afectează circulația rutieră. Ieri la prânz traficul a fost oprit timp de 15 minute, iar asta a însemnat peste 5 kilometri de coloane de maşini.

Drumarii au început să lucreze la o soluţie provizorie, iar pentru asta s-a impus o limită de circulaţie de 30 de km/h.

DN6 este drumul care leagă Banatul de Oltenia prin partea de vest a țării și este deosebit de circulat mai ales de câtre transportatorii internaționali, care intra sau ies din țară prin punctele de frontieră de la Calafat ori cele din vestul țării.

Atenţie! Se intervine în permanenţă pe DN6, zona localităţii Mehadia, judeţul Caraş-Severin! Săptămâna trecută au fost făcute lucrări de remediere la tasarea produsă anterior pe DN6 în zona localităţii Mehadia, dealul Plugovei. Aceste tasări s-au produs în urma precipitaţiilor abundente din ultima perioadă. Pentru remediere s-au făcut lucrări la şanţuri de gardă, un dren longitudinal de 50 metri lungime, excavaţii, trei drenuri transversale pentru captarea infiltraţiilor de apă din sistemul rutier, s-a refăcut apoi sistemul rutier cu geotextile, piatră brută, balast, strat de piatră spartă şi trei straturi de asfalt. Tasarea a fost remediată ca lucrare în regim de urgenţă, pe o grosime de peste 2 metri, dar s-a constatat că este o tasare de mai mare adâncime pentru care este nevoie de lucrări mai ample”, arată o postare de marţi pe pagina de Facebook a CNAIR.

Compania mai precizează că sunt făcute intervenţi în permanenţă cu material granular pentru aplanarea denivelării.

Urmează să fie realizate în perioada imediat următoare expertize geotehnice şi foraje pentru a se afla care este cauza cedării. În acest timp se va monitoriza zona permanent până se va găsi o soluţie pentru menţinerea traficului”, completează sursa menţionată.

Săptămâna trecută au fost executate lucrări de remediere la tasarea produsă în zona dealului Plugovei, tasări apărute după ploile abundente din ultima perioadă. Au fost executate lucrări pentru șanțuri de gardă, un dren longitudinal de 50 metri lungime, excavații, drenuri transversale pentru captarea infiltrațiilor de apă din sistemul rutier, apoi s-a refăcut sistemul rutier cu geotextile, piatră brută, balast, strat de piatră spartă și trei straturi de asfalt. Drumarii intervin în regim provizoriu, urmând să fie realizată o expertiză geotehnică pentru a vedea care este cauza cedării.”, transmit reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara.

În zonă a fost instalată semnalizare rutieră temporară, iar două echipaje din cadrul Serviciului Rutier Caraș-Severin acționează pentru dirijarea circulației și prevenirea evenimentelor în trafic. Șoferii sunt rugați să circule cu prudență.

Încarcă mai mult
Load More In Infrastructură
Comments are closed.

Vezi Și

Stadiul lucrărilor pe A0, încep lucrările și la ultimul segment al autostrăzii de centură a Bucureștiului, a fost emisă autorizaţia de construire

Facebook 7 X (Twitter) WhatsApp Telegram Reddit Email Stadiul lucrărilor pe A0. Când vom p…