Acasă Opinie Guvernul României dă 40 de milioane de euro pentru promovarea purtării măștii corect, chiar dacă ei guvernanții nu o fac

Guvernul României dă 40 de milioane de euro pentru promovarea purtării măștii corect, chiar dacă ei guvernanții nu o fac

0
0
905

Guvernul României a alocat de la bugetul de stat și așa sărăcit (conform cu propriile declarații), 40 de milioane de euro pentru o campanie de informare despre Covod-19, campanie desfășuratî în perioada 1 mai-31 august. Cu toate astea, Președintele Klaus Iohannis, Premierul Ludovic Orban, precum și unii membri ai Guvernului, au demonstrat că ori habar nu au cum se poartă o mască, ori o poartă discreționar doar în fața camerei, ori nu o poartă deloc!

Astăzi, într-o declarație de presă făcută de către Președintele Klaus Iohannis la Romexpo, acesta purta maca invers, cu șina în jos, semn că ori acesta nu știe să o poarte și asta în ciuda milioanelor de euro investite de propriul guvern în campanii de informare și instruire de purtare a măștii într-un mod corect, ori o poartă discreționar, doar atunci când se află în fața camerelor de luat vederi la interviuri. La fel și Premierul Ludovic Orban, mereu cu nasul pe afară, cu șina în jos, pe dos, sau pur și simplu pe barbă sau pe ochi!

La termenul de finalizare a perioadei de înregistrare, a fost înregistrat un număr de aproximativ 900 de cereri pentru diverse canale media de participare la această campanie de informare. Ca urmare a modalității de completare a cererii de participare și a documentațiilor necesare se impune prelungirea termenului pentru clarificare documentelor depuse. (..) Cei care îndeplinesc condițiile vor putea semna contractele pentru a putea participa la campanie, iar cei care nu îndeplinesc vor avea un termen de zece zile pentru clarificarea documentației depuse dacă sunteți de acord cu modificare ordonanței” a spus șeful Cancelariei prim-ministrului.

Premierul și-a manifestat acordul cu condiția respectării termenului de zece zile.

Trebuie să avem garanția faptului că au capacitatea să prezintă toate documentele în conformitate cu prevederile ordonanței„, a subliniat Ludovic Orban.

Publicitatea, complementară comunicatelor de interes public difuzate în continuare gratuit, va fi plătită în limita a 200 milioane de lei (peste 40 de milioane de euro), proporțional cu audiența și categoria, în perioada 1 mai-31 august 2020.

Guvernul motivează prelungirea campaniei considerând că efectele sanitare și economice ale crizei se extind dincolo de starea de urgență.

Companiile media au putut să se înscrie cu o cerere și o declarație pe proprie răspundere pe o platformă web gestionată de Secretariatul General al Guvernului prin Autoritatea pentru Digitalizarea României.

Condițiile de eligibilitate sunt să nu aibă datorii la stat, să aibă cel puțin doi angajați cu contracte de muncă sau pe drept de autor, să fi existat cel puțin 6 luni înainte de de instituirea stării de urgență și să continue activitatea pe perioada campaniei, să dovedească dreptul de utilizare a domeniului de internet pentru online, sau să fie recunoscute de CNA în cazul audiovizualului.

Sunt excluse mediile publice, organizațiile media finanțate de alte autorități publice sau instituții religioase.

900 de cereri au fost depuse de instituțiile media pentru bani de la guvern. Vezi lista cu instituțiile media înscrise.

Precizăm că, Administrația Critic Media nu a depus nicio cerere de acest fel și nici nu o va face vreodată!

Încarcă mai mult
Load More In Opinie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vezi Și

Festivalul ”Arad Open Air”, sau ”AOA” și strămutarea cenzurii, mârlănelii, derizoriului, mediocrității și a incompetenței crase, de la un proprietar la altul

Facebook 54 X (Twitter) WhatsApp Telegram Reddit Email Festivalul ”Arad Open Air”, sau ”AO…